kedd

South Beach Diéta - 1. nap




Mángold



Indoklatlanul kevéssé ismert zöld leveles zöldség. Szerintem gyönyörű, ellentétben mondjuk egy citromos rizotto-val, a mi növényünk irtó fotogén, és mindenféle kellék nélkül sztár. A növényről kicsit bővebben itt olvashatunk, vitamin, és ásványianyagtartalmát pedig eme oldal részletezi. Én az alábbi módon készítettem el: a nagy mángold leveleket megmostam, és nagy laskákra vátam. Egy nyeles serpenyőben olivaolajat hevítettem, rádobtam két nagy szeletekre vágott fokhagymagerezdet, a felaprított mángoldlevelet, só, bors, és 2 db tojást ráütöttem. Reggelinek, snack-nek, könnyű ebédnek kitünő.

1 megjegyzés:

phzs írta...

Hagytál egy kommentet, hogy szeretnéd a tésztagyúrás fázisfotóit látni. Kivánságodat Tintaleves teljesítette itt:
http://yawyc.wordpress.com/2007/07/09/ez-mas-teszta/#comment-258

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails