kedd

Ázsia ételek, wok, fűszerek

ázsiai húsgombóc készítése

Az ázsiai ételek mindenkinek máshonnan kattannak be. Van, aki a sarki kínait imádja, van , aki étteremben evett, van , akinek főzött valaki. Nekem közvetlenül Ázsiából, Thaiföldről, mivel életemben először ott ettem ázsiai ételt. Nem ma volt.
Azóta oda vagyok érte. Mindent megtestesít, amit imádok az ételekben: friss alapanyagok, sok zöldség, friss fűszerek, csipős, kevés hőhatás, kevés olaj, illatok, citromos, könnyű. Annyira kerek a fűszerezettség, hogy nem kell utána édesség, nincs tele a gyomor. Egyensúlyban van.

Egy oldalra összeszedtem azokat a fűszereket, és eszközöket, amik nekem mindig vannak itthon. Elkezdhetjük kevesebbel is, de alapvető friss fűszerek, szója- és halszósz nélkül ne fogjunk hozzá. Csalódni fogunk. A lényeg, hogy fogjunk hozzá. Olyannal még nem találkoztam, aki nem szereti,ha ázsiait főzök.

Ezen a héten Thai zöldségleves húsgombóccal kerül fel a blogra.

Nincsenek megjegyzések:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails